آموزشی

آموزش محصولات رزینی

آموزش محصولات رزینی - Z

در مباحث هنری کاربرد رزین پلی استر و آپوکسی بیشتر به چشم می خورد. اگر به دنبال ساخت محصولاتی برای استفاده مستقیم انسان مانند زیور آلات یا ظروف پذیرایی هستید باید از رزین اپوکسی استفاده کنید. این ماده برای سلامت انسان ضرری نخواهد داشت.
آموزش ساخت محصولات رزینی سخت نیست اما به مهارت، سلیقه و دقت زیادی نیاز دارد. رزین اپوکسی از دو ماده رزین و هاردنر ساخته می شود. هزینه تهیه رزین اپوکسی از رزین های دیگر گران تر است و این موضوع به دلیل مرغوبیت بیشتر مواد آن است.

 

آموزش محصولات رزینی - 123

 

یکی از مسائلی مهم در آموزش محصولات رزینی که هنرمندان در برخورد با رزین با آن مواجه هستند سفت شدن رزین است. این مرحله با دانش، تجربه و دقت در ترکیب نسبت هاردنر و آپوکسی به آسانی طی خواهد شد. نکته قابل توجه در محبوبیت رزین های اپوکسی این است که برای سفت شدن نیاز به تجهیزات و انجام امور خاصی ندارند و به مرور زمان در مجاورت هوا خشک و سفت می شوند.

در آموزش محصولات رزینی باید گفت که پس از ترکیب درست رزین و هاردنر، با توجه به محصولات رزینی که قصد ساخت آن را داریم باید در قالب مورد نظر ریخته شده و شکل و رنگ آن تنظیم شود. قالب های سیلیکونی برای ساخت محصولات رزینی بهترین انتخاب خواهند بود. بعد از مرحله قالب زنی باید صبر کنید تا رزین خشک شود و سپس آن را از قالب جدا کنید. در این مرحله شما سطحی رزینی ، شفاف و صاف خواهید داشت که با زیبایی اش  چشم ها را محسور خواهد کرد.

محصولات رزینی را با چوب نیز ترکیب می کنند. به این شکل که چوب را با ترکیب دلخواه در سطحی می چینند و با رزین اطراف آن را پوشش می دهند. جلوه ترکیبی چوب و رزین حس جذاب طبیعت را القا می کند.

 

آموزش محصولات رزینی - 555

با این تکنیک و با خلاقیت خود محصولات تزیینی و کاربری بسیاری همچون ست اداری، ظروف پذیرایی، لوازم التحریر، دستبند و گردنبند، محصولات دکوری ، میز و عسلی و …. را خواهید ساخت. مجموعه افرا دکور افتخار دارد با ساخت محصولات رزینی و تزیینات منحصر به فرد محیط پیرامون شما را زیبا تر کند. برای خرید اینترنتی محصولات رزینی به سایت مراجعه و مراحل خرید خود را تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *