آموزشی

با دستگاهCNC آشنا شویم!

با دستگاهCNC آشنا شویم! - 9k=

دستگاه CNC شامل یک مینی کامپیوتر یا میکرو کامپیوتر است که در اصل به عنوان واحد کنترل دستگاه عمل می کند. کلیه مراحل انجام کار و ابعاد نهایی قطعات از طریق کامپیوتر به دستگاه ارسال می ‌شود. در واقع برش CNC را می‌ شود مانند یک ربات دانست که با برنامه ریزی و دستورالعمل‌های شما کار می کند. متریالی که معمولا در ماشین های CNC مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از: آلومینیوم، برنج، مس، استیل، تیتانیوم، چوب فوم، فایبرگلس و انواع پلاستیک و … .
با دستگاهCNC آشنا شویم! - blog1

ابزارهای مختلفی نیز بر روی دستگاه برش CNC قابل اجرا و استفاده هستند که از این میان می شود به دستگاه تراش، دستگاه فرز و ماشین حفاری اشاره کرد. این ابزار ها با حذف بخش ‌هایی از مواد آن‌ها را به شکل‌ ها و طرح‌ های مختلف درمی‌آورند. در روش‌ های سنتی حضور اپراتور و نظارت آن بر روند انجام کار ضروری بود. در حال حاضر در دستگاه CNC نقش اپراتور به حداقل رسیده و صرفا باید برنامه و دستورالعمل‌ها را در کامپیوتر اجرا کرد و بقیه کار توسط کامپیوتر انجام خواهد شد.
دستگاه CNCروتاری بهترین گزینه برای انجام امور هنری و اکسسوری های دکوری است. استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک موجب بالا رفتن سرعت و دقت در انجام خدمات خواهد شد. این مزیت در هنگام کار بر روی مواد گران قیمت و با ارزش بسیار با اهمیت است. محصولات هنری ساخته شده با استفاده از دستگاه CNC بسیار تمیز و زیبا جلوه می کنند.
در مجموعه افرا دکور از تکنولوژی مدرن و روز دنیا در تهیه محصولات دکوری وکاربردی استفاده می شود. با بازدید از سایت افرا دکور و خرید اینترنتی محصولات تجربه ای بی نظیر را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *