آموزشی

قالب سیلیکونی ابزار ساخت محصولات رزینی

قالب سیلیکونی ابزار ساخت محصولات رزینی - 2Q==

قالب های سیلیکونی برای کار با رزین مناسب هستند. این قالب ها حالت ژله ای و انعطاف پذیر دارند و در شکل های متنوعی مانند مربع ، دایره و مستطیل و اشکال نا منظم و تمثیلی وجود دارند. تنوع این قالب ها به حدی است که اگر برای انگشتر رزینی و دستبندهای رزینی نیز نیاز به قالب داشته باشیم قالب های سیلیکونی که به صورت استوانه میان تهی هستند به کمک ما می آیند. این قالب ها با نام کاربرد قالب سیلیکونی مانند انگشتر یا قالب سیلیکونی چند وجهی و قالب سیلیکونی کریستالی و… در بازار وجود دارند.

قالب سیلیکونی ابزار ساخت محصولات رزینی - 4 1

برای ساخت قالب های سیلیکونی از سیلیکون استفاده می شود و آن را در قالب های دیگری به شکل و اندازه دلخواه در می آورند. رنگ قالب نشاندهنده کیفیت آن است. هرچه رنگ آن شفاف تر باشد کیفیت قالب سیلیکونی بهتری خواهید داشت و درنهایت لوازم لوکس و بدلیجات رزینی با کیفیت تری خواهید ساخت. ازاستفاده از قالب های با کیفیت می شود برای دفعات زیادی استفاده کرد و در هنگام ساخت محصولات، رزین به راحتی از قالب جدا خواهد شد و نیازی به چرب کردن قالب نیست.

قالب سیلیکونی ابزار ساخت محصولات رزینی - 5

 

در ساخت محصولات رزینی ترکیب با چوب از قالب های حوضچه ای  نیز استفاده می شود که برای زیور آلات بیشتر مورد کاربرد قرار می گیرد. به این شکل که قطعات چوب و رزین را داخل قالب قرار می دهند و بعد از خشک شدن از قالب خارج می کنند و سپس به فرم و سایز مورد نظر برش می دهند. مجموعه افرا دکور با استفاده از بهترین قالب های سیلیکونی محصولات رزینی متنوع و با کیفیتی را تولید کرده است. زیور آلات و اکسسوری های رزینی هدیه ای مدرن و شگفت انگیز برای مناسب های مختلف عزیزانتان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *