آموزشی

با محصولات رزینی و خلق آثار زیبا آشنا شوید!

با محصولات رزینی و خلق آثار زیبا آشنا شوید! - Z

برای اینکه با محصولات رزینی آشنا شویم بهتر است ابتدا رزین را بشناسیم. ماده رزین ترکیبی طبیعی یا مصنوعی است که در صنایع، معماری و دکوراسیون داخلی و خلق هنرهای تجمسی کاربرد بسیاری دارد. رزین طبیعی در برخورد با مواد تثبیت کننده سفت خواهد شد. این ماده در تماس با آب واکنشی نشان نمی دهد و خاصیت ضد آب دارد. به همین دلیل کاربرد های محصولات رزینی در لوازم خانگی و تزیینی بسیار زیاد است.

با محصولات رزینی و خلق آثار زیبا آشنا شوید! - blog2

رزین های مصنوعی از ترکیب مواد شیمیایی و در انواع مختلفی ساخته می شوند. از جمله این مواد می شود به رزین پلی استری، رزین آپوکسی، رزین وینیل استری، رزین فنولیک اشاره کرد. رزین پلی استر به دلیل سمی بودن در مواردی مانند مجسمه ها و .. بیشتر استفاده می شود. برای محصولات کاربردی از رزین اپوکسی استفاده می شود که میزان آسیب به بدن را به حداقل می رساند.
در طراحی های محصولات رزینی از ترکیب رزین با چوب و فلز و … نیز استفاده می کنند. محصولات رزینی با کاربردهای مختلفی ساخته می شوند. از جمله این کاربرد ها استفاده در انگشتر، گردنبند، سینی، ساعت دیواری، زیر لیوانی و بشقابی، ظروف پذیرایی، گلدان، میز، عسلی، صندوقچه و … است.

با محصولات رزینی و خلق آثار زیبا آشنا شوید! - blog2.1

امروزه طرح های خلاقانه ای توسط هنرمندان این سبک به وجود آمده است. مجموعه افرا دکور با استفاده از خلاقیت و مهارت هنرمندان خود محصولات زیبای رزینی با کاربرد های متنوع را به شما عزیزان ارائه می دهد. برای تهیه محصولات رزینی با کاربرد های تزیینی یا لوازم خانگی کافی است سفارش خود را در سایت افرا دکور ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *